Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου ,
υλοποιήσαμε τις εξής δραστηριότητες στην τάξη μας .
- Το κάθε παιδί είπε το αγαπημένο του παραμύθι και γιατί του αρέσει . ( Πρώτο βγήκε η Σταχτοπούτα , γιατί φοράει ωραία ρούχα !)
- Επεξεργαστήκαμε τα μέρη του βιβλίου και τις πληροφορίες που μας δίνει στο εξώφυλλο (τίτλος , συγγραφέας , εικονογράφος, εκδόσεις κλπ)
- Τους παρουσίασα ένα σχισμένο και μουντζουρωμένο βιβλίο. Τι θα έλεγε? "Διάβασε με δίχως ...." το συμπλήρωσαν τα παιδιά . ( να με σκίζεις , να με πετάς , να με μουτζουρώνεις κλπ.)
- Γιατί διαβάζουμε ένα βιβλίο? Αν μιλούσε θα έλεγε " Διάβασε με για να .... ( συμπληρωμένο από τα παιδιά. ( να γίνεις πιο έξυπνος , να ταξιδέψεις , να δεις δράκους )
- Είδαμε τα " Ιπτάμενα Βιβλία " ( τους άφησε άφωνους από την αρχή έως το τέλος )
- Μιλήσαμε για το ηλεκτρονικό βιβλίο και διαβάσαμε από τον Η/Υ το "Βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί "
- Φτιάξαμε δικό μας βιβλιαράκι από σελίδες περιοδικών με τίτλο " Διάβασε με δίχως ..., διάβασε με για να ..." . Το κάθε παιδί συμπλήρωνε τις προτάσεις, τις καταγράψαμε και τις αποτυπώσαμε στο βιβλίο μας .
- Γίναμε συγγραφείς σε ένα βιβλίο που έμεινε στην τάξη με τίτλο " Ψέμα & αλήθεια μόνο στα παραμύθια ". Σε κόλλα Α4 διπλωμένη στη μέση τα παιδιά έγραψαν και εικονογράφησαν ένα ψέμα και μία αλήθεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.